Nusaybin - Akarsu Belediye Otobüs Seferleri Yeniden Başladı
Nusaybin’in Akarsu Mahallesi’nde bir süredir yapılamayan Büyükşehir Belediyesi otobüs seferleri yeniden başladı. Mahalle sakinlerinin uzun zamandır dile getirdiği ulaşım sorununun çözülmesiyle birlikte vatandaşlar yeniden toplu taşıma hizmetinden faydalanabilecek.
Özellikle öğrenciler, çalışanlar, yaşlılar ve ilçe merkezine düzenli olarak gitmek zorunda olan vatandaşlar için önemli bir ihtiyaç olan otobüs seferlerinin yeniden başlaması mahallede memnuniyetle karşılandı. Seferlerin durması nedeniyle ulaşım konusunda çeşitli zorluklar yaşayan vatandaşlar, hizmetin yeniden başlamasının günlük yaşamlarını kolaylaştıracağını ifade etti.
Akarsu Mahallesi sakinleri, toplu taşıma hizmetinin yeniden devreye alınmasının hem ekonomik hem de ulaşım açısından kendilerine önemli katkı sağlayacağını belirterek emeği geçenlere teşekkür etti.
Mahalle ile ilçe merkezi arasındaki ulaşımın daha düzenli ve güvenli hale gelmesi beklenirken, vatandaşlar seferlerin kesintisiz şekilde devam etmesini temenni ediyor.
Otobüs seferlerinin yeniden başlamasıyla birlikte Akarsu Mahallesi’nde yaşanan ulaşım mağduriyetinin büyük ölçüde giderilmesi hedefleniyor.
Sosyal Medya'da Bizi Takip Edin
Yorum Gönder
Benzer Haberler
Sosyal Medya'da Bizi Takip Edin
Nusaybin Nöbetçi Eczaneler
Trend Haberler
Yazarlarımız
-
- Şehmus Savaş
- 10 Mayıs 2026, 20:01
-
- M. Sait YILDIRIM
- 01 Mayıs 2026, 18:02
-
- Hamza AYDINLAR
- 05 Aralık 2025, 18:56
-
- Nurettin Yiğit
- 12 Kasım 2025, 12:45
E-Bülten Aboneliği
E-Bülten Aboneliği Yaptığınız Zaman Son Gelişmelerden Anında Haberdar Olursunuz.!












0 Yorum