Nusaybin’de Geri Dönüşümün Sanatla Buluştuğu An: Şehmus Biltekin’den Örnek Proje
İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Şehmus Biltekin tarafından, atıkların yeniden değerlendirilmesi ve yeniden kullanım ilkeleri esas alınarak hazırlanan özgün tablo, Nusaybin Belediyesi Eş Başkanı Av. Gülbin Şahin Dağhan’a takdim edildi.
- 13 Ocak 2026, 16:13
- 119
- 0
Tamamı atık malzemelerden üretilen çalışma; çevreye yük oluşturan atıkların, sürdürülebilir atık yönetimi ve döngüsel ekonomi anlayışıyla katma değeri olan ürünlere dönüştürülebileceğini somut bir örnekle ortaya koydu. Şehmus Biltekin’in öncülüğünde hayata geçirilen bu çalışma, çevresel farkındalığın artırılması ve sıfır atık bilincinin yaygınlaştırılması açısından dikkat çekici bir uygulama olarak değerlendirildi.
Takdim sonrası konuşan Belediye Eş Başkanı Av. Gülbin Şahin Dağhan, çevre bilincini güçlendiren ve sıfır atık yaklaşımına katkı sunan bu anlamlı çalışmadan dolayı Şehmus Biltekin’e teşekkür etti.
Sosyal Medya'da Bizi Takip Edin
Yorum Gönder
Benzer Haberler
Sosyal Medya'da Bizi Takip Edin
Nusaybin Nöbetçi Eczaneler
Trend Haberler
Yazarlarımız
-
- Şehmus Savaş
- 10 Mayıs 2026, 20:01
-
- M. Sait YILDIRIM
- 01 Mayıs 2026, 18:02
-
- Hamza AYDINLAR
- 05 Aralık 2025, 18:56
-
- Nurettin Yiğit
- 12 Kasım 2025, 12:45
E-Bülten Aboneliği
E-Bülten Aboneliği Yaptığınız Zaman Son Gelişmelerden Anında Haberdar Olursunuz.!












0 Yorum