NUSAYBİN’DE ÖĞRENCİLERE SIFIR ATIK VE GERİ DÖNÜŞÜM EĞİTİMİ
Mardin’in Nusaybin ilçesinde, Nusaybin Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Atık Getirme Merkezi’ne, Nusaybin Özel Uğur Lisesi öğrencileri tarafından teknik ziyaret gerçekleştirildi.
Program kapsamında öğrencilere atık yönetimi, geri dönüşüm süreçleri, sıfır atık uygulamaları ve çevre koruma çalışmaları hakkında bilgilendirme yapıldı. Teknik inceleme sırasında tesisin işleyişi yerinde incelenirken, geri kazanılabilir atıkların kaynağında ayrı toplanmasının çevresel ve ekonomik katkılarına dikkat çekildi.
İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Şehmus Biltekin tarafından yapılan bilgilendirmede, atıkların kaynağında ayrıştırılmasının geri dönüşüm süreçlerinin daha verimli yürütülmesine katkı sunduğu, doğal kaynakların korunmasına yardımcı olduğu ve çevre kirliliğinin azaltılmasında önemli rol oynadığı ifade edildi.
Ayrıca öğrencilerden, evlerinde biriktirdikleri geri dönüştürülebilir atıkları Atık Getirme Merkezi’ne ulaştırarak sıfır atık çalışmalarına destek vermeleri istendi.
Gerçekleştirilen teknik ziyaretin, öğrencilerin sürdürülebilir çevre yönetimi konusunda farkındalık kazanmalarına katkı sunduğu belirtilirken, program hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.

Sosyal Medya'da Bizi Takip Edin
Yorum Gönder
Benzer Haberler
Sosyal Medya'da Bizi Takip Edin
Nusaybin Nöbetçi Eczaneler
Trend Haberler
Yazarlarımız
-
- Şehmus Savaş
- 10 Mayıs 2026, 20:01
-
- M. Sait YILDIRIM
- 01 Mayıs 2026, 18:02
-
- Hamza AYDINLAR
- 05 Aralık 2025, 18:56
-
- Nurettin Yiğit
- 12 Kasım 2025, 12:45
E-Bülten Aboneliği
E-Bülten Aboneliği Yaptığınız Zaman Son Gelişmelerden Anında Haberdar Olursunuz.!












0 Yorum