Nusaybin Devlet Hastanesi Önünde Vatandaşın Tepkisi Hem Güldürdü Hem Düşündürdü!
Nusaybin Devlet Hastanesi’nin dış kapısı önünde yer alan bozuk yol, sonunda bir vatandaşın sabrını taşırdı. Ancak bu serzeniş, ne klasik bir dilekçeyle ne de resmi bir başvuruyla yapıldı.
Kendine has üslubuyla cep telefonu kamerasına konuşan vatandaş, bozuk alanın tam ortasında durarak yetkililere seslendi. Mizah yüklü anlatımıyla izleyenleri güldüren vatandaş, aynı zamanda ciddi bir altyapı sorununa dikkat çekti.
Yol üzerinde bulunan ızgaraların bozuk olduğunu, araçların büyük zorlukla geçtiğini dile getiren vatandaş, “Arabalarınızın tekerlekleri patlama noktasına geldi!” sözleriyle durumu özetledi. Özellikle hastane gibi kritik bir alanın önünde bu manzaranın kabul edilemez olduğunu ifade etti.
Sosyal medyada kısa sürede yayılan video, vatandaşın anlatım tarzıyla hem güldürdü hem de altyapı sorunlarının ne denli büyük olduğuna ayna tuttu. Vatandaşlar, bu mizahi ama bir o kadar da gerçek çağrıya yetkililerin kayıtsız kalmamasını bekliyor.
Sosyal Medya'da Bizi Takip Edin
Yorum Gönder
Benzer Haberler
Sosyal Medya'da Bizi Takip Edin
Nusaybin Nöbetçi Eczaneler
Trend Haberler
Yazarlarımız
-
- Şehmus Savaş
- 10 Mayıs 2026, 20:01
-
- M. Sait YILDIRIM
- 01 Mayıs 2026, 18:02
-
- Hamza AYDINLAR
- 05 Aralık 2025, 18:56
-
- Nurettin Yiğit
- 12 Kasım 2025, 12:45
E-Bülten Aboneliği
E-Bülten Aboneliği Yaptığınız Zaman Son Gelişmelerden Anında Haberdar Olursunuz.!












0 Yorum