Ömer Özel’den Sağlık Bakanı’na Ziyaret: Nusaybin’e Anjiyo Ünitesi Müjdesi
Nusaybin’de sağlık hizmetlerinin güçlendirilmesi adına önemli bir adım atıldı. Hayırsever iş insanı Ömer Özel, Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu’nu ziyaret ederek Nusaybin Devlet Hastanesi’ne Anjiyo Ünitesi kurulması talebini iletti.
Ziyarette, Özel’in talebini olumlu karşılayan Bakan Memişoğlu, ilgili birimlere gerekli talimatları verdi. Bakan, hastanenin ihtiyaç durumuna göre sürecin hızla değerlendirileceğini belirtti.
Hayırsever kimliğiyle bilinen Ömer Özel, Anjiyo Ünitesi’nin kurulumu için gerekli desteği üstlenmeye hazır olduklarını ifade etti. Özel ayrıca, hastanede eksik olan bazı tıbbi cihazların da temini için Sağlık Bakanı Memişoğlu’ndan destek talep etti.
Ziyaretin ardından açıklamalarda bulunan Ömer Özel, “Sayın Bakanımıza Nusaybin adına gösterdiği ilgi ve desteği için teşekkür ediyorum. İlçemizin sağlık altyapısının güçlenmesi için üzerimize düşen her görevi yapmaya hazırız.” dedi.
Bu gelişme, Nusaybin’de kalp ve damar hastalıklarının tedavisinde büyük önem taşıyan Anjiyo Ünitesi’nin ilçeye kazandırılması yönünde umut yarattı.

Sosyal Medya'da Bizi Takip Edin
Yorum Gönder
Benzer Haberler
Sosyal Medya'da Bizi Takip Edin
Nusaybin Nöbetçi Eczaneler
Trend Haberler
Yazarlarımız
-
- Şehmus Savaş
- 10 Mayıs 2026, 20:01
-
- M. Sait YILDIRIM
- 01 Mayıs 2026, 18:02
-
- Hamza AYDINLAR
- 05 Aralık 2025, 18:56
-
- Nurettin Yiğit
- 12 Kasım 2025, 12:45
E-Bülten Aboneliği
E-Bülten Aboneliği Yaptığınız Zaman Son Gelişmelerden Anında Haberdar Olursunuz.!












0 Yorum