Spor Tesisi Çevresindeki Çevre Kirliliği İddiaları Tepki Çekiyor
Nusaybin’de bulunan Galatasaray Adnan Polat Spor ve Eğitim Merkezi çevresinde yaşandığı öne sürülen çevre kirliliği, vatandaşların tepkisine neden oldu.
Haber merkezimize ulaşan vatandaşlar, spor merkezinin açılmasının ve bölgedeki yolun asfaltlanmasının ardından özellikle akşam saatlerinde çok sayıda aracın bölgede toplandığını iddia etti. Vatandaşlar, bazı kişilerin yol kenarında alkol tükettiklerini ve boş şişeleri çevreye bıraktıklarını öne sürdü.
İddialara göre yol kenarlarına ve çevredeki buğday tarlalarına atılan cam şişe ve çeşitli atıklar hem çevre kirliliğine yol açıyor hem de bölgede hoş olmayan görüntüler oluşturuyor. Vatandaşlar, tarım arazilerine bırakılan cam şişelerin özellikle yaz aylarında yangın riskini artırabileceğine dikkat çekti.
Bölge sakinleri ayrıca, alkol tüketimi amacıyla bir araya gelen bazı kişilerin zaman zaman yüksek sesli müzik açtıklarını, çevreyi rahatsız eden davranışlarda bulunduklarını ve geride bıraktıkları atıklarla çevre kirliliğine neden olduklarını iddia etti. Spor tesisi çevresinde yaşandığı öne sürülen bu durumun gençler ve çocuklar açısından da olumsuz örnek oluşturduğunu belirten vatandaşlar, bölgede daha sık denetim yapılmasını talep etti.
Vatandaşlar, hem çevrenin korunması hem de benzer olumsuzlukların önüne geçilmesi amacıyla ilgili kurumların gerekli tedbirleri almasını beklediklerini ifade etti.
















0 Yorum